Samen blijven sturen op succes

Onze Customer Success Packages zijn er ook voor jouw organisatie

De implementatie zit erop, het projectteam heeft decharge gekregen. De oplossing is overgedragen aan de beheerorganisatie en voilà, na drie maanden vervalt iedereen weer in oude patronen. Links en rechts wordt weer afgeweken van de gemaakte afspraken en de betrouwbaarheid en actualiteit van informatie in het systeem begint de eerste scheurtjes te vertonen. Hoe houd je iedereen scherp? Hoe borg je de kwaliteit? Hoe zorg je ervoor dat het management betrokken blijft? En hoe zet je juist de volgende stap? Laat de inspanning tijdens de implementatie niet voor niks zijn, maar zorg ervoor dat je ook daarna de betrokkenheid op alle niveaus in de organisatie hoog houdt. Juist dit is het moment om met kleine inspanning tot grote resultaten te komen, waarvan je nog lange tijd kunt profiteren.

Welk package past het beste bij jouw organisatie?

Start

15
vouchers per jaar
Zelfstandig de basis op orde houden met hulp van specialisten binnen handbereik.

Intensief

65
vouchers per jaar
Samen met onze specialisten werken aan structurele verbeteringen om altijd het maximale uit Djuma te halen. Zo ben jij altijd voorbereid op de toekomst.
  • Toegang tot de Djuma Academy
  • Toegang tot de dienstenbibliotheek
  • Djuma Heatmap (jaarlijks)
  • Customer Success Manager (structureel)
  • 15% korting op extra vouchers en extra diensten

Over het package Start

Met het Start package ben je in staat om het werken met Djuma op orde te houden, met de hulp van onze specialisten binnen handbereik. Een prima basis om zelfstandig mee aan de slag te gaan.

15 vouchers

In het Start-package zitten 15 vouchers die je gedurende het jaar kunt inzetten. Je kunt de vouchers naar wens gebruiken voor wat jouw organisatie nodig heeft, zonder dat je hiervoor apart opdracht hoeft te verlenen. Hiervoor kun je gebruik maken van onze uitgebreide dienstenbibliotheek en de Djuma Academy of je kunt de vouchers inzetten voor consultancy-behoefte naar eigen inzicht. Een voucher staat garant voor 2 consultancy uren. Je kunt vouchers elk moment van het jaar aan het gekozen package toevoegen. Samen kijken we naar wat het beste bij jouw organisatie past.

Toegang tot de Djuma Academy

Houd kennis en kunde van medewerkers up-to-date door gebruik te maken van de Djuma Academy. Hier vind je alle basis- en opfristrainingen van Djuma terug, inclusief een wisselend aanbod aan kennissessies en workshops over actuele thema’s. Makkelijk voor medewerkers die zich online willen laten bijspijkeren.

Toegang tot de dienstenbibliotheek

De dienstenbibliotheek bestaat uit doordachte en innovatieve diensten die Djuma in jouw organisatie naar een hoger niveau tillen. Elke dienst kent een bepaald accent. Zo draagt de één vooral bij aan het verhogen van kennis en vaardigheden, terwijl andere diensten vooral inzetten op optimalisatie van het systeem of de adoptie in de organisatie. Voor ieder wat wils dus.

3.5% korting op extra vouchers en diensten

Mocht je behoefte hebben aan meer vouchers, dan kun je extra vouchers en diensten bijkopen tegen een gereduceerd tarief.

Ik heb interesse, vertel me meer over dit package →

Over het package Essentieel

Met het Essentieel package krijg je advies en de benodigde handvaten voor een goede adoptie in de organisatie na de implementatie. Zo weet je zeker dat Djuma in jouw organisatie een succes wordt.

43 vouchers

In het Start-package zitten 43 vouchers die je gedurende het jaar kunt inzetten. Je kunt de vouchers naar wens gebruiken voor wat jouw organisatie nodig heeft, zonder dat je hiervoor apart opdracht hoeft te verlenen. Hiervoor kun je gebruik maken van onze uitgebreide dienstenbibliotheek en de Djuma Academy of je kunt de vouchers inzetten voor consultancy-behoefte naar eigen inzicht. Een voucher staat garant voor 2 consultancy uren. Je kunt vouchers elk moment van het jaar aan het gekozen package toevoegen. Samen kijken we naar wat het beste bij jouw organisatie past.

Toegang tot de Djuma Academy

Houd kennis en kunde van medewerkers up-to-date door gebruik te maken van de Djuma Academy. Hier vind je alle basis- en opfristrainingen van Djuma terug, inclusief een wisselend aanbod aan kennissessies en workshops over actuele thema’s. Makkelijk voor medewerkers die zich online willen laten bijspijkeren.

Toegang tot de dienstenbibliotheek

De dienstenbibliotheek bestaat uit doordachte en innovatieve diensten die Djuma in jouw organisatie naar een hoger niveau tillen. Elke dienst kent een bepaald accent. Zo draagt de één bij aan vooral het verhogen van kennis en vaardigheden, terwijl andere diensten vooral inzetten op optimalisatie van het systeem of de adoptie in de organisatie. Voor ieder wat wils dus.

Djuma Heatmap (eerste jaar)

Met de Djuma Heatmap meten we organisatiebreed de 'temperaturen' in de organisatie op het gebied van zaakgericht werken en werken met Djuma. Want hoe staat de informatievoorziening bij jouw organisatie ervoor? Welke behoeftes leven er en waar is ruimte voor verbetering? Naast verslaglegging van de resultaten ontvang je van ons ook een advies met richtlijnen waar de prioriteiten liggen tijdens de implementatie en adoptie van Djuma en zaakgericht werken.

Customer Success Manager (eerste jaar)

Met een Customer Success Manager ter beschikking heb je als organisatie een vast aanspreekpunt op het gebied van adoptie en optimalisatie. Onze specialist kijkt met je mee hoe jouw organisatie ervoor staat, waar je tegenaan loopt en hoe je het maximale uit Djuma kunt halen. Dit gebeurt tijdens periodieke meetings waarbij de uitkomsten van de Djuma Heatmap onder de loep worden genomen, een adoptieplan wordt opgesteld en jouw vragen worden beantwoord. Verder wordt je gelijk bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in Djuma en in jouw sector. Handig!

11% korting op extra vouchers en extra diensten

Mocht je behoefte hebben aan meer activiteiten dan kun je extra vouchers of diensten bijkopen tegen een gereduceerd tarief.

Ik heb interesse, vertel me meer over dit package →

Over het package Intensief

Met het Intensief package werk je samen met onze specialisten aan structurele verbetering om altijd het maximale uit Djuma te halen. Doelen opstellen, verbeteren, valideren en door. Zo is jouw organisatie altijd voorbereid op de toekomst.

65 vouchers

In het Intensief package zitten 65 vouchers die je gedurende het jaar kunt inzetten. Je kunt de vouchers naar wens gebruiken voor wat jouw organisatie nodig heeft, zonder dat je hiervoor apart opdracht hoeft te verlenen. Hiervoor kun je gebruik maken van onze uitgebreide dienstenbibliotheek en de Djuma Academy of je kunt de vouchers inzetten voor consultancy-behoefte naar eigen inzicht. Een voucher staat garant voor 2 consultancy uren. Je kunt vouchers elk moment van het jaar aan het gekozen package toevoegen. Samen kijken we naar wat het beste bij jouw organisatie past.

Toegang tot de Dienstenbibliotheek

De dienstenbibliotheek bestaat uit doordachte en innovatieve diensten die Djuma in jouw organisatie naar een hoger niveau tillen. Elke dienst kent een bepaald accent. Zo draagt de één bij aan vooral het verhogen van kennis en vaardigheden, terwijl andere diensten vooral inzetten op optimalisatie van het systeem of de adoptie in de organisatie. Voor ieder wat wils dus.

Toegang tot de Djuma Academy

Houd kennis en kunde van medewerkers up-to-date door gebruik te maken van de Djuma Academy. Hier vind je alle basis- en opfristrainingen van Djuma terug, inclusief een wisselend aanbod aan kennissessies en workshops over actuele thema’s. Makkelijk voor medewerkers die zich online willen laten bijspijkeren.

Djuma Heatmap (jaarlijks)

Met de Djuma Heatmap meten we jaarlijks organisatiebreed de 'temperaturen' in de organisatie op het gebied van zaakgericht werken en werken met Djuma. Want hoe staat de informatievoorziening bij jouw organisatie ervoor? Welke behoeftes leven er en waar is ruimte voor verbetering? Naast verslaglegging van de resultaten ontvang je van ons ook een advies met richtlijnen waar de prioriteiten liggen voor verbetering en adoptie van Djuma en zaakgericht werken.

Customer Success Manager (structureel)

Met een Customer Success Manager ter beschikking heb je als organisatie een vast aanspreekpunt op het gebied van adoptie en optimalisatie. Onze specialist kijkt met je mee hoe jouw organisatie ervoor staat, waar je tegenaan loopt en hoe je het maximale uit Djuma kunt halen. Dit gebeurt tijdens periodieke meetings waarbij de uitkomsten van de Djuma Heatmap onder de loep worden genomen, worden vergeleken met de resultaten van het voorgaande jaar, een adoptieplan wordt opgesteld en doelen worden geëvalueerd. Verder wordt je gelijk bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in Djuma en in jouw sector. Handig!

15% korting op extra vouchers en diensten

Mocht je behoefte hebben aan meer activiteiten dan kun je extra vouchers of diensten bijkopen tegen een gereduceerd tarief.

Ik heb interesse, vertel me meer over dit package →