Laten we er eerlijk over zijn: veel burgers zijn niet echt te spreken over het (online) serviceniveau van publieke dienstverleners. Er heerst een beeld van rompslomp en bureaucratie. Dat komt doordat er te lang niet voldaan is aan de verwachtingen van eindgebruikers. Ze voelen zich niet geholpen en gehoord. Ook zijn ze op zoek naar meer eenvoud en duidelijkheid. Wat een kans dus om het nu goed te gaan doen.
Eenvoudig processen vastleggen, betrokkenen toevoegen of verwijderen en eigenschappen definiëren. Nieuwe functionaliteiten zijn heel gemakkelijk toe te voegen en staan direct live. Zo richt je een nieuw product snel in.
Eindgebruikers houden zelf graag het overzicht. Wij zorgen ervoor dat jij dat kunt faciliteren. Alles is ingeregeld om ze snel en gericht te kunnen helpen. Het voordeel voor jou is dat je niet steeds actief naar nieuwe informatie hoeft te zoeken.
Omdat eindgebruikers zelf hun aanvragen doen en kunnen wijzigen, worden je medewerkers veel minder bestookt met verzoeken of vragen ter verduidelijking. Door de overzichtelijke en eenvoudige inrichting van het platform is alles vindbaar in een paar klikken.
Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Visma Circle:
Je werkt met MENSEN niet met consultants.
- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel
Wij zien Visma Circle niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Visma Circle.
- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas
De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.
- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert
Visma Circle's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner.
- Ludwig van Dijk, Teammanager, Gemeente Almere
We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt.
- Chris van den Hoven, Senior Project Manager, Waterschap Brabantse Delta