door Wouter van den Eerenbeemt, op 5 februari 2021
door Wouter van den Eerenbeemt, op 5 februari 2021
Na een aanbesteding inclusief bijbehorend proof-of-concept koos de gemeente Dronten nét voor de jaarwisseling voor Djuma Zaaksysteem en Klantcontactsysteem van Visma Circle.
De gemeente uit Flevoland moderniseert én verbetert hiermee haar digitale dienstverlening en interne bedrijfsvoering. Dronten verhoogt door de inzet van modern en gebruikersvriendelijk zaakgericht werken en laagdrempelig klantcontact haar dienstverlening naar een hoger niveau.
Dronten optimaliseert hiermee de klanttevredenheid over al haar kanalen (zowel online als offline) richting haar 42.000 inwoners, ruim 4.000 ondernemers en haar ruim 400 medewerkers medewerkers. Het hele aanbestedingsproces inclusief de proof-of-concept vond vanwege de omstandigheden rondom corona op afstand plaats.
Visma Circle en de projectleden van gemeente Dronten gaan zo snel mogelijk aan de slag met de agile implementatie van Djuma Zaaksysteem, Djuma Klantcontactsysteem, Djuma Formulieren, Djuma Klantportaal, bestuurlijke besluitvorming elektronisch ondertekenen en nog veel meer.
Wil je weten wat er bij ons en onze klanten speelt? Dat vind je op deze pagina's. Het laatste nieuws! Meer →