Formulieren

Stel je de juiste vragen?

Of je nu een app, chatbot of formulier inzet, klanten kunnen zo ongeveer met elke gewenste organisatie online hun zaken regelen. Hun initiatief vormt vaak de start van een proces binnen je organisatie. De medewerker die het oppakt, heeft relevante informatie nodig voor de juiste handeling. Natuurlijk kijk je eerst naar wat je zelf al weet. De informatie die alleen de klant weet, die vraag je uit. Op een toegankelijke manier. Wij bieden je een oplossing waarmee je je dienstverlening eenvoudig naar je online klant brengt.

Djuma-KCC-scherm-op-iMac-in-stadskantoor
Gebruikers(vriendelijkheid)
Gebruikers(vriendelijkheid)
centraal
Geen-zorgen-over-IT
Geen zorgen
over IT
Implementatie
De implementatie
maakt het verschil

Slimme formulieren

Je komt ze nog vaak tegen, online formulieren waar je het hemd van het lijf wordt gevraagd terwijl slechts een fractie ertoe doet. Val je welwillende klant er niet mee lastig! Wij vragen de klant alleen om de informatie die daadwerkelijk nodig is. Dat maakt de kans meteen groter dat je klant zijn aanvraag zonder fouten en volledig invult. Ook hoef je elkaar niet meer na te bellen. Klant happy, collega happy.

Overleg-met-laptop-ipad-en-papier

Click and Play

Om al het werk binnen een organisatie in goede banen te leiden, zijn processen uitgeschreven en vaak op hoofdlijnen digitaal ondersteund. Eigenlijk heb je daarmee 80% van je online dienstverlening al vormgegeven. Je hoeft het alleen nog te vertalen naar een online formulier. Als jij het knopje omzet, gebeurt dat helemaal vanzelf. En als je later iets aanpast aan je interne proces, dan verandert het formulier automatisch mee.

Vrouw-en-man-tekenen-processen-op-raam-met-postits

Direct bij de juiste behandelaar

Je klant werkt eigenlijk in dezelfde oplossing als de behandelaar van zijn aanvraag. Het ziet er wat anders uit, maar het blijft dezelfde omgeving. Hierdoor landt de aanvraag direct in de juiste werkvoorraad en kan de behandelaar direct met de aanvraag aan de slag.

iPad-met-tijdlijn

Veilig en betrouwbaar

Er gaat soms gevoelige informatie over en weer. Bij ons gebeurt dat gegarandeerd veilig. Het aantal verbindingen is door de samenhang in de oplossing tot een minimum beperkt en alle communicatie is beveiligd. Ons jaarlijkse DigID-assessment geeft hierin al enige zekerheid, ons ISO 27001-certificaat nog wat meer. We zijn er eigenlijk best trots op, dus je mag altijd naar meer informatie vragen.

Clean & Elegant
Fully Responsive
Klant-contact-medewerkster-glimlachend-achter=beeldscherm
Happy-people-hands-cropped-blurred

Tevreden klanten :)

Tevreden klanten zijn 100% de sleutel tot ons succes!

Waterschap-AA-en-Maas
Provincie-Limburg
Dienst-Dommelvallei
Gemeente-Helmond
Home-Instead-Amsterdam
Blije-gebruikers-van-onze-software-liggend

Voor ons is Djuma rust in de organisatie, want al onze processen zijn nu optimaal geborgd.

- Stefan Wenink, Directeur, Home Instead Amsterdam

Wij zien Circle software niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Circle Software.

- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas

De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.

- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert

Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Circle Software: 

Je werkt met MENSEN niet met consultants.

- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel

Circle Software is een betrouwbare leverancier, dat vonden wij erg prettig bij het invoeren van Zaakgericht Werken. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid van Djuma is er sprake van snelle acceptatie bij gebruikers.

- Bertrand van den Boogert, Coördinator DIV, Waterschap Aa en Maas

Zien is geloven!

Kijk bij de testimonials van onze klanten!

Bekijk onze case stories!

Meer weten?

Plan direct een (bel)afspraak met Tim →