Klantcontact

Krijgen je medewerkers op klantcontact de ondersteuning die ze verdienen?

Op het klantcontactcentrum werken de echte strijders van je organisatie. Zij zijn van onschatbare waarde in de ervaring van dienstverlening door je klanten. Vanachter drie schermen tegelijk proberen ze de beste service te bieden en je klanten op een adequate manier te ondersteunen. De vragen die ze krijgen gaan alle kanten op en de informatie die ze nodig hebben is vaak niet direct voorhanden. Enorme zelfgemaakte Excel-bestanden moeten orde scheppen in de chaos, maar zijn nooit actueel. Beschikbare informatie van collega’s is door medewerkers van het klantcontactcentrum niet te benaderen of niet te doorgronden, dus blijven ze iedereen achter de broek aan zitten. Uiteindelijk krijgt de klant niet snel genoeg de gewenste of juiste informatie. Gelukkig kan het anders.

Klantcontact-medewerker-glimlachend-aan-bureau
Gebruikers(vriendelijkheid)
Gebruikers(vriendelijkheid)
centraal
Geen-zorgen-over-IT
Geen zorgen
over IT
Implementatie
De implementatie
maakt het verschil

Ontzorg je medewerkers én je eindgebruikers

De werknemers van je organisatie kun je beter faciliteren. Op hun beurt zullen zij de eindgebruiker dan weer kunnen ontzorgen. Door allerhande informatie centraal beschikbaar te stellen verloopt het klantcontact soepeler, efficiënter, overzichtelijker en een stuk sneller. Een slimme kennisbank biedt direct toegang tot aanwezige kennis in de organisatie. Alle zaakinformatie is beschikbaar zodat medewerkers in één oogopslag de status van een aanvraag en bijvoorbeeld terugbelverzoeken van klanten in kunnen zien. De klantcontactmedewerker kan hierdoor vragen meteen afhandelen zonder de behandelaar lastig vallen. Deze kan ongestoord door met zijn werk. Uiteindelijk werkt het klantcontactcentrum soepel samen met de collega’s en heeft de klant op elk moment duidelijkheid. Zo bouw je aan vertrouwen.

Imac-KCC-scherm

Klantcontacten via Social Media

Uw klanten communiceren steeds vaker via sociale media. Ook deze conversaties ondersteunen we. Zo beantwoordt de medewerker vragen via social media net zo soepel als de telefonische en persoonlijke klantcontacten. Deze gesprekken slaat de medewerker ook bij het contact op, zodat ook deze op te vragen zijn. Zo is altijd inzichtelijk wat er allemaal besproken is met iedere klant .

Mensen-zittend-met-mobiele-telefoon-in-de-hand

Snel, sneller, snelst

Als er één medewerker is binnen de organisatie die hinder ondervindt van trage systemen, dan is het wel de medewerker van het klantcontactcentrum. Drie seconden wachten op een zandloper? Een eeuwigheid! Door een optimale performance en logische “flow” in het gebruik van het klantcontactsysteem voorkom je frustraties bij deze medewerkers en ervaart de klant een snelle en professionele dienstverlening.

Sportieve-vrouw-rent-snel-de-betonnen-trap-op

Zekerheid op de opvolging van klantcontacten

Terwijl je wacht op een zandloper, kun je nog een gezellig praatje maken. Niks mis mee. Veel vervelender is dat klanten onverhoopt zitten te wachten tot je eens een keer terugbelt, om uiteindelijk zelf maar weer contact op te nemen. Dan blijkt dat niemand de klant kan vertellen hoe de vlag erbij hangt. Door regie te voeren op terugbelverzoeken en het opvolgen van klantcontacten beleeft de klant een adequate dienstverlening.

Clean & Elegant
Fully Responsive
Klant-contact-medewerkster-glimlachend-achter=beeldscherm

Tevreden klanten :)

Gemeente Almere
Provincie Noord-Holland
Gemeente Breda
Rijksuniversiteit Leiden
ROC van Twente
Blije-gebruikers-van-onze-software-liggend

Wij zien Visma Circle niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Visma Circle.

- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas

De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.

- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert

Visma Circle's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner.

- Ludwig van Dijk, Teammanager, Gemeente Almere

Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Visma Circle: 

Je werkt met MENSEN niet met consultants.

- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel

We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt.

- Chris van den Hoven, Senior Project Manager, Waterschap Brabantse Delta

Okay, let's do this!

Plan direct een (bel)afspraak met Remi