Zijn de gegevens die je bijwerkt wel actueel? Wie werkt aan welke zaak? Hoe staat het met die ene aanvraag? Versplintering is funest. Als je medewerkers allemaal op hun eigen eilandje met hun eigen software tools bezig zijn, is er geen overzicht, houdt niemand de status van een zaak in de gaten en wordt de aanvrager als eindgebruiker niet op de hoogte gehouden. Die raakt steeds gefrustreerder en ziet weinig terug van de service die je belooft te bieden. Wil je een betrouwbare dienstverlener zijn? Laat de zaak dan leidend zijn in je werkprocessen en investeer dus in een slimme, zaakgerichte software-oplossing.
Er zijn bij overheidsinstanties en andere dienstverleners vaak honderden verschillende zaaktypes die allemaal totaal of nét even anders in elkaar steken. Met zaakgericht werken breng je focus aan op de hoofdlijnen. Al deze zaaktypes en processen breng je terug tot een paar fases, een paar logische stappen om een zaak succesvol af te handelen. Gewoon in een paar klikken. Vanuit je eigen kennis leg je vast wat nodig is, zonder een bepaalde richting op geduwd te worden. Voor alle partijen blijft makkelijk inzichtelijk wat de status is van een ingediende zaak, omdat alles real-time wordt vastgelegd.
Alle informatie die je gebruikt is actueel, alles wat je invoert direct voor alle rechthebbenden beschikbaar. Samenwerken doe je altijd aan de laatste, actuele versie omdat alles vanuit één zaaksysteem benaderd wordt. Ook je eindgebruikers of klanten voeren nieuwe informatie in de recentste status van de zaak in en weten zo steeds waar ze aan toe zijn.
Met Djumalytics NAW en Autoclassificatie zorgen we ervoor dat slimme algoritmes informatie in documenten en e-mails automatisch herkennen. Jij of je medewerkers kunnen tijd en frustratie besparen door de automatische registratie door Djumalytics te laten doen. Een documentintake wordt zo ineens super eenvoudig.
Voor iedereen is altijd duidelijk en opvraagbaar aan welke zaken gewerkt wordt en wat de status daarvan is. En mocht iemand achteraf vragen hebben over de totstandkoming van besluiten, dan is dit in één oogopslag duidelijk. Zo kun jij altijd op doeltreffende wijze verantwoording afleggen aan alle belanghebbenden.
Omdat al je data op één centrale plek in de cloud staan en jij op elk moment kunt bepalen wie er toegang heeft, vallen gegevens nooit in verkeerde handen. Geen achtergebleven materiaal op een computer van een ex-collega, geen zwervende bestanden op een server.
Verbeter de ervaring van je klanten door de dienstverleningsprocessen dicht naar hen toe te brengen. Zo blijven ze zowel tijdens de aanvraag als bij de behandeling goed aangesloten en weten ze op elk moment wat er speelt.
Betere dienstverlening kun je onder andere realiseren door het kunnen zetten van een digitale handtekening. Dit levert jouw organisatie en jouw klanten snelheid, gemak en transparantie op.
Tevreden klanten zijn 100% de sleutel tot ons succes!
We hebben nu een volledig zaaksysteem inclusief de gewenste kaartfaciliteiten geheel volgens plan geïmplementeerd. Dit was niet mogelijk geweest als we niet als partners hadden samengewerkt.
- Chris van den Hoven, Senior Project Manager, Waterschap Brabantse Delta
Eigenlijk is het heel simpel in het omgaan met Visma Circle:
Je werkt met MENSEN niet met consultants.
- Margreet van Alff-van Gorkum, Informatiemanager Gemeente Meppel
Wij zien Visma Circle niet alleen als leverancier van een product maar ook als een partner en Djuma maakt het zaakgericht werken weer leuk! Het zaaksysteem staat centraal in onze architectuur. Van daaruit verbeteren wij de dienstverlening blijvend en groeien, leren en ontwikkelen wij ons samen met Circle Software.
- Joost van Bree, Gemeente Peel & Maas
De gemeente Weert realiseerde met de invoering van Djuma een doorbraak in het digitaal en zaakgericht werken.
- Gerard van den Hoeven, Hoofd Dienstverlening, Gemeente Weert
Visma Circle's oplossingen kenmerken zich door het toepasbaar maken van ambities, visies en projecten rondom informatiebeheer. Ze zijn al 20 jaar een betrouwbare partner.
- Ludwig van Dijk, Teammanager, Gemeente Almere